woensdag 14 december 2011

WIP: Kerstquilt

Deze kerstquilt ligt als top denk ik al 2 jaar in de kast. De kleuren passen helemaal bij onze kerstspullen, onze boom is ook versierd met blauwe, witte en zilveren ballen. En toch is ie nog steeds niet af. Deze week heb ik Maya gemaild, of zij toevallig voor kerst nog tijd had om hem op de longarm voor me af te maken, hij is niet zo heel groot (1,50x1,50), maar gelukkig voor haar had ze het te druk.



Nou kan ik dus 2 dingen doen. Of ik lijm hem en kiep hem op mijn eigen naaimachine onder de naald. Dan is ie voor kerst misschien nog klaar, maar ik kan met mijn onwillige handen en schouders niet zulke mooie soepele bochten maken. En die wil ik er wel in hebben, als tegenhanger voor de strenge rechte lijnen van de blokken.


(Mooi hè, die zilveren sterretjes!) Of ik wacht tot januari, tot Maya wel tijd heeft, en dan ligt ie volgend jaar onder de boom of op de bank.

Bij de introductie van dit blog heb ik ook niet gezegd dat ik alles zélf ging afmaken, LOL, dus ik denk dat ik in januari maar met een bundeltje onder de arm naar Maya wandel (zo handig, een quilter met longarm binnen zichtafstand!!!).  Het is op dit moment met mijn werk en privé te druk om hier een haastklus van te maken. Okee, besluit genomen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten